Uppdatering av listan

Har fatt nagra saker gjort i alla fall. Med det flytet vi har just nu kommer vi latt hinna med alla saker innan vi drar hemat. Pappa, ar du stolt?

( ) Cykla runt hela on
( ) Aka till nagon av de andra oarna
( ) Aka till the mainland
( ) Se en surftavling
( ) Rida tur pa Kauloa Ranch
( ) Sova over pa Goat Island
( ) Ga pa strandbio
( ) Hajka i jungeln
( ) Bada med delfiner pa Sea Life Park
(x) Aka vattenscoter
( ) Bada i vattenfall
( ) Gora Stair way to heaven (en hajk upp for ett berg med grym utsikt)
( ) Aka till Aquapark
( ) Aka pa roadtrip runt 5 varv eller natt (tror det ar lagsta prioritet)
( ) Hot tubing @ Turtle bay
(x) Leka i det overgivna huset
( ) Ha vattenkrig
(x) Ga pa konsert
( ) Aka till China town
( ) Bada vid alla strander som finns pa hela on
(x) Kanna Laie utan och innan
(x) Hajka Dimond head
(x) Ga pa Honolulu Zoo
( ) Ga pa Waikiki Sunset (ett event)
( ) Gora Shark Cage
( ) Akta till Hilo Hattie
( ) Aka Kai Oli Oli
( ) Ga ut till Chinaman's hat
( ) Snorkla i Hunama Bay
(x) Skinny Dippa

Kommentarer
Postat av: hanna h

brunkish! har ju inte varit allt för flitig med att skriva här, jag läser flitigt dock :) det händer inte så mycket här hemma nu. studenten nalkas vilket innebär att man blir tvungen att gå på allt för många skivor man inte vill gå på.. fick du mitt mms från kent? känns riktigt skumt att se dom utan dig. sami hälsar att han också saknar dig, det kände jag på mig (a) när kommer du hem egentligen? fler spelningar är ju på g!
och hur är det där numret till dig?

tack för kortet, det värmde :) saknar dig mer än du tror min isolaprinsessa! love

2008-05-06 @ 12:22:53
Postat av: Pappa

Det med att åka till te Minland får vänta tills december.... eller februari, annars tror jag det är möjligt att ni klarar av det. bara ni planerar in det redan nu så ni inte blir stressade i oktober sedan. Finns saker på MIN lista dock som verkar ta en oendlig tid, måste ha med prioritering att göra.. hur svårt kan det vara att fixa USA körkort och hitta biltvätt menar jag...

2008-05-06 @ 16:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0