Se, röra, men inte köpa

Vi har gjort en del kul på sistonde faktiskt. Har dock inga bilder för alla togs med Isaacs kamera. Jag ska se till att jag far dem nagon gang i alla fall. I fredags avklarade vi tva saker pa var lista, pa samma dag. Det var bara Isaac kvar av tennispojkarna så han, jag och Lina åkte först till Chinaman's Hat, en ö som man kan gå ut till. Så vi gjorde det och klättrade upp på toppen lite snabbt och sedan gick vi tillbaks igen. Efter det akte vi till det berömda snorkelstället Hanauma Bay. Klockan var lite väl mycket när vi kom dit, närmare bestämt 5, så det blev en snabb snorkeltur innan vi började bege oss hemåt. Jag såg många fina fiskar och en sköldpadda som jag simmade efter ett tag. Najs. På vägen hem stannade vi på några fina ställen också. Det är himla vackert här på Hawaii, det ska ni veta.

Igår lämnade vi Isaac på flygplatsen och därmed sa farväl till tennispojkarna för gott. Nu finns det inga kvar här, och nu är det dags att gå vidare och hitta nya vänner. Efter stoppet vid flygplatsen akte vi in till stan och shoppade både nödvandiga och mindre nöndvändiga saker. Utav 5 par skor var i alla fall 2 riktigt livsnödvändiga. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0