Happy Happy Saturday

En riktigt harlig lordag tillsammans men tennispojkarna blev det. Vi akte till den historiska surfar byn pa north shore, Haleiwa. Riktigt mysigt ar det dar. VI gick runt och kollade i alla sma butiker, kollade pa klader, konst och surfbrador. Jag hittaden en fin rosa brada som jag vill och ska kopa om jag inte hittar nagon annu finare. Det var inte ens valdigt dyr. Kom pa att jag gillar konst, da framforallt tavlor. Jag kommer bli en konstgalning nar jag blir stor och rik. Jag had einte rad att kopa nagon tavla sa jag fick noja mig med en plansh. Sedan hyrde vi jet skies ocksa och det var ju det roligaste jag varit med om nagonsin! Sa kul och sa himla fort gick det! Vi at pa det beromda thai-stallet "Haleiwa eats Thai". Mycket gott. Senare pa kvallen gick vi pa bio och sag Ironman, som precis har kommit ut har. Jag vet inte riktigt hur det ligger till i Sverige, men nar den kommer ut, se den! Det ar bra och huvudrollen ar fett skon!

image304
Forutom alsklings Isaac ser ni aven pa den har bilden Trevor, Isaacs van som ar pa besok.

image305

image306
Thaimat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0