Film-tisdag

En av vara viktigaste rutiner har ar att hyra film varje tisdag. Att hyra film har ar valdig billigt och kostar typ $3 (ca 18 svenska kronor). Pa tisdagar far man dessutom 2 filmer for priset av en, en gammal och en ny. Sa ja, varje tisdag hyr vi 4 filmer. Att vi sedan maste stressa och stalla in pluggandet och annat for att hinna med att se alla pa tva dagar ar ju lite jobbigt, men det ar latt vart. Har inte lyckats se allt for manga bra filmer an, men jag har nagra tips att ge er dar hemma. (Vissa har jag namt forut, men det tals att gora det igen).

- Meet the Robinsson - varldens roligaste animerade film
- Step up 2 - asskon dansfilm med varldens skonaste dansnummer i sista scenen
- Ironman - Helt ny pa bio, riktigt bra och rolig film baserad pa serie tidningen
- Norh shore - jag vet itne om det har gar att fa tag pa hemma, men om ni vill se vart jag bor och hur jag har det sa ar det bara att hyra den. Den ar inspelad pa alla platser jag haller hus och det ar precis sa det ar, forutom 80-tals modet.
- PS. I love you - Jag tyckte den var lite seg, men jag tipsar framfor allt mamma om denna film, du kommer gilla den.
- Peter Pan, otacknad - Varldens sotaste skadespelare och sa bra!

De tva filmerna vi ska se idag heter "27 dresses" och "The perfect man", har kollat pa mycket laskigt senaste tiden sa nu tyckte jag att det var dags for lite chickflicks :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0