Diamant Huvud

Som tidigare namts har jag haft lite problem med bilen den senaste tiden. Lite oroligt tycker jag, eftersom den ar helt sprillans ny. Sa vi var ju inne med den i mandags for att kolla att den var saker att kora, och det var den ju. I torsdags hade jag fatt tid till en helservice sa vi akte tillbaks till Mercedes, lamade av bilen och fick vi skjuss av deras chauffor, Richard, till Diamond Head. Diamond Head ar en gammal vulkan som nu mera ar en vadnringsled eller vad man ska kalla det. Det tar ca 40 min att vandra upp till toppen dar man kan se ut over hela staden, en mycket vacker syn faktiskt. Efter var lilla vandring tog vi bussen in till city och kakade pa California's Pizza Kitchen igen. Bilen blev klar precis lagom tid da vi hade atit upp maten, sa da kom Richard och plockade upp oss. Vi hamtade min bil som inte bara var nyservad, men ocksa nytvattad och nydamsugen! Valdigt trevligt.

image298

image299

image300

image301

image303


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0