Dagen saknad

Jag sitter har och laser lite svenskt folks bloggar, lyssnar pa svensk radio och kolla pa bilder fran Stureplan, coh vad ar det jag kanner? Nagonstans djupt innom mig tror jag mig kanna en liten, liten ynka gnutta av hamlangtan. Eller inte hemlangtan direkt, utan langtan efter vissa saker som man inte har har. Och inte ar det riktigt langtan heller, bara lite avsaknad, lite tomhet pa nagot satt. Jag vill verkligen inte aka hem, skulle inte byta for allt i varlden. Men jag tror nog att jag gillar Sverige lite innerst inne, i alla fall pa sommaren.

En sak som jag saknar ar detta. Speciellt dessa gammla tider for tva ar sedan nar man var helt ny. Det var skoj.

image316


Kommentarer
Postat av: hh

grattis på namnsdagen gamle räv :)

2008-05-13 @ 15:45:37
Postat av: carolina

saaaaaaknar dig hedlund... känns bra att veta att du har lite hemlängtan iallafall;)

2008-05-14 @ 20:42:29
URL: http://carolinalenngren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0