B-dag?

Lite bildbevis fran min B-day :)

image317
Lina forsokte harma varan granne som nar hon fylde ar fick en plansh pa dorren full med godis. Eftersom jag inte ater godis (forutom svensk choklad valdigt sallan) hade hon kopt tusen frukter av olika slag, och da aven en vatten melon. Applena gick saklart inte att hanga upp med tejp pa ett litet papper som var tejpat pa dorren, och hur hon ens hade trott att melonen skulle gora det, det vet jag inte. Men, fin plansch i alla fall! ;P

image319
Presentoppning over telefon. Det syns att det ar min familj jag snackar med...

image320
Lina lyckades fa en riktigt jamn och fin branna under timmarna pa Sunset. :D

image321
Okej, har ser ni 3 av mina presenter fanagde pa en och samma bild. 1. Klanningen 2. Champangeflaskan och 3. Sugroret. Champangeflaskan inneholl ju sjalvklart inte riktigt champange, den var inte ens riktigt nagonstans, utan var ett kort. Varldens roligaste kort! Nar man oppnar det ar den en kor som sjunger "Ja ma hon leva" hur hogt som som heslt. Det har var latt min basta present. Vi kom pa att om man bara oppnar kortet lite snabbt och sedan stanger dirr, sa later det som nagon skriker "JA!" (eftersom det ar forsta ordet i sangen.. daahh) Sa varje gang vi under kvallen ville svara Ja pa nagon fraga sa oppnade vi bara kortet! Hur kul som heslt.

image322
Asgod thaimat

image323
Tataaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0