Tid och all min energi, slösar jag på nålar

Jag ligger så mycket efter i bloggandet alltså. Det är så mycket som jag vill berätta för er men som bara inte hinns. Som ni säkert förstår och som jag har sagt förut så är inte datorn min första prioritet här i värmen. Jag ska försöka bättra mig och börjar med några bilder från förr förra helgen som aldrig kom med.

image186
Het? Jag vet!

image187
Lille Tom som är så lite och så stor på samma gång

image188
Jag leker gravid eller nått på den här bilden, men det gör inget då det finns en del andra snygga magar att glo på.

image189

image190
Det finns så många coola träd att klättra i här, I love it!

image191

image192
BBQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0