Manadens

Jag sitter just nu pa min multimedialektion. Jag far ont i huvudet av dessa lektioner. De ar tre timmar langa, jag kan ingenting, lararen gar i genom allt jattesnabb och allt ar pa engelska med en kraftig japansk brytning. Det ar sa mycket information att ta in pa en och samma gang, sa att jag vet inte riktigt vart jag ska ta vagen. Jag tycker det ar jattekul och jag vill verkligen lara mig, men det gar alldeles for fort for sega Linnea. Nar det inte gar bra sa orkar jag inte gora det man ska langre, utan bloggar eller natt istallet. Antagligen en av anledningarna till varfor jag ligger sa mycket efter...

 Har har ni manadens lista:

Citat: That's what she said
Film: Step up 2
Lat: Is it you - Cassie
Bravad: Jag tog dykarcertifikat
Halleluljah moment: David Beckham log mot mig
Komplimang: Yes, you have a black eye, but you still look like a million bucks
Angestfaktor: Jag har inte tranat en enda gang pa hela manaden tror jag
Coolaste: Nate dopte sig
Finaste: Vadret
Basta van: Tushi
Flummigaste: Phil
Godaste
: Cheesecake
Pinsamaste: Jag sjalv
Roligaste: Skolans hetaste, basketspelande neger fragde Lina vad han behovde gora for att fa mig att hanga med honom nagon gang.. Han behover bara fraga .. ;)
Basta dag: Presidents day, da fick vi antligen shoppa lite
Problem: Tidsbrist
Basta kop: Cinderella skor
Duktigaste: Jag jobbar tre dagar i veckan plus varannan helg
Place to bee: Bikini Beach
Basta fras: Oh dear!
Nya ord: Barf = nar nagot ar ackligt
Lek: Catch the water bottle
Besvikelse: For manga av de manniskor vi lar kanna mindre och m indre skona ju mer hanger med dem
Jobbigaste: Jag gor en aning for daligt ifran mig i skolan
Insikt: Jag kommer do av varmeslag i sommar. Nu borjar det bli riktigt vamt och det ar bara mars





Kommentarer
Postat av: Kräfto

Brunkish!
När jag åkte moppe häromdan kom jag banne mig att tänka på Hugo :P. Inte för att de har med varandra att göra, men fy sjutton vad jag log asså =)! Det var hur kul som helst ju :p.
Minnen är kul, men ibland måste man gå vidare. Hur går det för er egentligen? Redan trött på skolan, join the club! =). Det är bara ligga i, klart det har sina fördelar...typ att du har möjlighet att vara på Hawaii? =)
Jag ska inte bli långdragen, men jag diggar dig, dvd!
Ha d bra, kompis!
Pusspåre!

2008-03-05 @ 22:21:37
URL: http://tennisfia.bloggagratis.se
Postat av: Paps

Kul att Sofia drömmer om Hugo....
Kan förövrigt säga att han är väl omhändertagen och kommer tillbaks i tjänst på Forsen efter 2 års vila.

2008-03-07 @ 21:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0