I am the teacher, tydligen

Förra veckan van jag dessutom ett pris för det!

En av våra första uppgifter i Multi Media klassen var att göra en online lektion. Ganska lätt faktiskt och jag gjorde min på några dagar bara, eftersom jag som vanligt var ute i dålig tid. Man skulle sedan posta sin lilla lektion på hemsidan Brainhonney.com; E-learning's motsvarighet till youtube. Genom att posta våra inlägg i klassen blev vi automatiskt med i en tävlig om ett sholarship på 1000 dollar från företaget som har startat denna hemsida. När jag blev klar i tid tänkte jag inte mer på det, jag tyckte inte allt min lektion hade någon chans att vinna nått. Men, så fick jag då ett litet mail i början av förra veckan som sa att jag hade vunnit "honorable Mention" för mitt bidrag. Ofta! Jag fick inga pengar, men en extern hårdiskt på 250 gb och det är ju inte fy skam. Om ni vill kolla på min lektion så kan ni göra det här.

image203

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0