Happy Tuesday

Tisdagar ar som ni alla borde veta vi det har laget, var stranddag. Nu nar vi har bil(ar) sa behover vi inte ga till Bikini Beach varje gang. Nog for att vi gillar Bikini Beach, men det ar ju trevligt med lite omvaxling. Vi akte darfor till Sunset Beach, min personlifga favorit an sa lange, och chillade galet i nagra timmar. Vi stotte pa Dan och Brandon och jag som hade videokamera med mig filmade lite nar de surfade. De ska fa vara med i min film som jag gor till Multi Media klassen. Pa onsdagen gick jag sjalv till stranden, Bikini denna gang, och samma sak i torsdags. Jag har alltsa varit pa stranden tre ganger den har veckan och deta ar hur underbart som helst :) Lina ar dock lite smagrining for att hon var tvungen att sitta i bibblan och lata mig fa forsprang i solbrandheten. Men, men, det ar smallar man far ta.

image211
Jag och Brandon, visst ser man pa honom vart han kommer ifran? Gissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0