Water War is the ****!

En gång för länge sedan köpte jag och Lina typ 20 vattenpistoler med planen att ha vattenkrig med tex tennispojkarna. De dissade idéen ganska hårt dock, genom att säga att vattenkrig var det tråkigaste man kunde ha för sig. Vi har haft de där vattenpistolerna legandes på rummet och tagit upp massa plats sedan dess, utan att hitta några att ha krig med. Så kom det sig att i fredags på the closing social var det just water war som var temat. Lyckliga som få sprang vi dit med två pistoler var, och sicken extremt blöt och helt superrolig kvall det blev då! De hade vattenslangar, vattentunnor, waterslides, hoppborg fylld med vatten, hog musik och massa folk! Jag har aldrig varit så blöt och så lycklig på samma gång. Det var nagot av det roligaste jag varit med om i hela mitt liv, seriöst.









Video kommer när den är upplagd på youtube :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0