Senaste tiden i bilder

Jag har ju inte bloggat mycket alls senaste två veckorna elle nått. Jag kommer inte skriva så mycket om allt som har hänt nu, dels för att att jag inte orkar, dels för att min tangentbord är cp för att jag tidigare idag spillde halva min nagellacksremoverflaska över det och dels för att jag inte minns. Istället lägger jag upp lite biler från våra olika event, men eftersom bilder är det roligaste så tror jag mina få läsare blir nöjda ändå.

image327
På Sunset Beach men några random militärtjejer som vi mötte

image329
Vi har spenderat mycket tid på stranden dessa dagar. Det här är vår nya favoritstrand Rock Piles som är hur stor som helst och full med snäckor men i stort sätt tom på folk.

image330
Varje gång efter stranden åker vi och käkar Asai Bowls, sooo good!

image331
Jag badar i melonlådan på Foodland, det är något vi brukar göra lite då och då.

image332

Vi gick på spelning där alla mina älsklingar antingen satt i publiken eller spelade. Kul!

image333
Vi gick till Lost stranden en dag. Här sitter jag bland träden där planet chrashar i första avsnittet.

image334
Loststället igen, vi försökte få med stranden och oss på samma bild, vi fick i alla fall med lite av varje.

image335
Jag och Ironman, hur het som helst!

image336
Vi representerar Sverige på stranden


Kommentarer
Postat av: Lina

Orka ta den samsta bilden!! Hahahaha.. skabb..

2008-06-02 @ 09:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0