Månadens

Film: Ironman
Låt: Closer med Ne Yo
Bravad: Jag har gått upp kl 05.30 måndag-torsdags varje vecka den här terminen

Kommentar: Ni är som gifta, fast värre (Om mig och Lina)
Ångestfaktor: Det är halvtid nu. Om lika lång tid som jag vart här kommer jag hem igen. !
Godaste
: Asai Bowl
Pinsamaste: Lina när hon sa "Vi har en Mercedes också"
Roligaste: Att gå till stranden varje dag

Tråkigaste: Att tennisfolket inte är här längre

Bästa dag: Min födelsedag, trots det bara är en helt vanlig dag :P
Problem: Skoskav
Bästa köp: Alla klänningar jag har köpt den här månaden är världens finaste
Duktigaste: Jag har inte ätit kakor eller glass på en månad
Place to bee: Utanför Foodland
Nya ord/fras: Rain Check
Besvikelse: Spring semesters skörd av nytt folk
Jobbigaste: Att vara här när Leira får föl och är sjuk
Insikt: Det här är mitt liv
Snyggaste: Chris
Hetaste: Evan
Äckligaste: All mat i cafeterian
Svåraste: Att inte vara hungrig när maten i cafeterian är ass-skabbig
Saknad: Det namnlösa hingstfölet som lever livet hemma på Forsen Gård
Materiella vill ha: Ny laptop, en macbook
Roligaste lektion: Jogging
Pryl: Mobiltelefonen
Mest uppskattade: Den lila kjolen som jag fick av mamma på min födelsedag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0