This is Hawaii

Igar var det minsan dags att surfa lite igen. Gabe och Garreth kom och hamtade upp oss rutn tva. For att det inte fanns plats i bilen korde Garreth Gabe's motorcyckel, sa jag och Lina slogs om att aka bakom pa den. Det var lite laskigt men mycket roligt och coolt saklart. Vi korde runt lite har och dar for att samla i hop surfbrador samt for att hamta upp Gabe's van, Iron, och Garreth's syster, Erica, innan vi akte till en strand kallad "Castels". Nar vi klev ur bilen borjade det regna men inget kunde stoppa oss nu inte! Detta stallet var mycket battre lampat for nyborjare; det var djup, inte alls mycket rev och lagom vagor. Nar jag forst paddlade ut, med stackars Gabe simmande brevid, var jag ratt skraj. Vi var inte lagt fran stranden, men det kandes som att jag var helt ensam mitt i varldens stormigaste hav. Det visade sig dock att jag hade koll och det gick jattebra. Jag lyckades "fanga" flera vagor och aka med dem, men jag kom inte upp langre an till pa kna. Trots detta var jag fett nojd och lycklig. Att "surfa" ar ju det coolaste nagonsin, och jag ska lara mig. Nar vi kom hem igen fick vi stressa ihjal oss for att hinna till templet i tid. Efter det var det andra gangen pa japanese clubben. VI fick lara oss det japanska alfabetet, hur coolt och kul som helst! Jag har senaste veckan varit hur trott som helst och idag kunde jag knappt halla ogonen oppna pa min busines class. Valdigt jobbigt sa idag ska jag lagga mig tidigt. Forresten har jag nu mera en till blogg som jag jobbar pa under varje multimedia klass. Det ar inge kul attt lasa dar, men om ni verkligen inte har nagot battre for er sa kan ni ju fa kolla in den ocksa.

image116

image117

image119

image121


Kommentarer
Postat av: Pappa

Aja, baja - måste använda hjälm när du åker motorcyckel!

2008-02-01 @ 10:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0