Take the shot!

Idag har vi tagit massa sprutor, vandrat runt pa campus, vunnit t-shirtar och gjort massa andra viktiga grejer. Nu har vi fatt varat student ID sa nu har vi samma rattigheter som alla andra har pa BYU. Jag kan gara Hjordis och kanske nagra andra lugna med att vi idag har atit tva mal mat, och lite kakor. Vi stotte pa varan kara van Justin som tydligen jobbar pa registration office. Som den riktiga man han ar fragade han om vi hade atit ordentliget de senaste dagarna och om vi var hungriga nu. Innan Lina och jag visste vad vi skulle svara (vi var ju lite hungriga) sa drog han fram sina sista 15 dollar och ville att vi ska ta dem och kopa mat for! Assa no way att vi skulle ta emot  dem! Vi har ju liksom egna pengar, bara det att vi inte vill kopa mat for dem. Vi tankte att han skulle fa ga in med lite nar vi ska kopa bil istallet. Vi fick antligen tid att stada vart skabbiga rum. Vi gjorde det sa rent som det gick med varldens samsta damsugare. Jag som trodde att USA lag fore i utvecklingen. Men tydligen inte. Nar vi skulle damsuga under sangen fann vi att nagon av de tidigare rumsinnehavarna hade slangt alla sina gamla skabbiga klader och skor dar under. Ganska ackligt tyckte vi. Pa kvallen var det lekdags far alla nya studenter. Och visst, jag brukar gillar lekar, men de dar var inget for mig. Pa slutet av kvallen fick jag i alla fall antliga klattra i det stora och otroligt coola tradet som star mitt pa campus. Tack far allka som laser och som kommenterar. Det forgyller min redan ganska gyllene vardag annu mer!

Uppdate: Jag skrev detta inlagg igar men det hade tydligen inte publicerats. Sa detta ar alltsa gardagens handelser. Nu ar det morgon har och nu ska vi ut och springa! Cheers!

image61

image62


Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Mamma hade premiär framför datorn i dag och läste din och Linas blogg. Hon tyckte Justin var en gammal gubbe som raggade på yngre tjejer och at Luupe var söt. Pappa så att Dough hade kommenterat din blogg, du kanske måste börja skriva på engelska?

2008-01-04 @ 20:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0