Star and half a star

Lina och jag har kommit pa varsta bra grejen. Vi ger folk som vi kanner och folk som vi inte kanner smeknamn. Svenska smeknamn sa att vi kan prata om dem utan att det fattar. Hur kul och hur bra som helst. Nagra av de vi har hitils ar; Totti, Snyggo, Heto, Kottet, Birdie, San Fran, Big Korea, Surfis, "Vannen", Hajen och Dustin home. Namnen beskriver personerna ganska bra, Hajen ar alltsa lika laskig som det later! Fast snyggo ar inte sa snygg som vi trodde nar vi sag honom forsta gangen...

Igar hann vi inte blogga for vi hade sa mycket att gora heeela dagen. Det mesta va trakiga grejer som inte ens kandes nodvandiga. Efter lunch fick vi reda pa vara engelska test resultat. Lina behovde saklart inte lasa nagon EIL (Englis as International Language) men jag var tydligen dalig pa att skriva sa jag maste ta EIL-writing. Det gor iofs inte mig nagot da jag anda vill lasa engelska och bli battre. Jag fick lite panikangest dar mitt pa dagen da jag trodde att jag var tvungen att lasa massa trakig kurser och inte kunde valja fritt. Det visade sig sedan att jag kunde valja bara helt random kurser, men det var inte att rekomendera. Jag sket saklart i deras rekomendationer och nu har jag fixat varsta bra schemat som borjar i morgon! Jag och Lina laser inte nagra kurser tillsammans forutom dans. Men jag tror att jag klarar mig i alla fall. I dag har vi aven skaffat oss jobb. Vi kommer att jobba ca 12 timmar i veckan i skolans cafeterias diskrum! Wiho.. Jag vill egentligen inte jobba, for jag behover inte. Men jag vet inte vad jag ska gora nar Lina jobbar sa det ar lika bra att jag gor det jag med.

Jag ska lagga upp schemat sa ni far se det sen. Det ar verkligen bra. Och juste mamma! Jag skrev upp mig pa listan for pianolektioner och jag kom med! Sa jag ska ha 30 min i veckan for 160 $. Fett kul!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas kostnaden för pianolektionerna inte var per lektion, i så fall har du blivit lurad värre än i Tunisien!
Klart du ska jobba! Du behöver pengarna om du vill ha allt du pekar på. Men fanns det inget annat roligare att hitta? Ni kanske kan "jobba upp er" till biblioteket eller Justin fixar jobb på "registration" eller nåt. Lycka till!

2008-01-09 @ 15:37:00
Postat av: tiny

fasiken vad du skriver nea.. snart kommer din blogg att vara större än englasshowroom:P:P

2008-01-09 @ 22:03:52
Postat av: Lina

Jag kan ju bara tillagga att hajen inte heter hajen for att en haj ar laskig och han ar laskig, utan han heter hajen for att han ser ut som hajen i bondfilmerna... pa riktigt. SVINlika!

2008-01-10 @ 04:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0