SkaterGirl

Trotts sin perfekta rygg var ju Kyle inte den basta surflararen. Tyvarr. Verkligen. Vi har darfor skaffat oss en ny larare som heter Gabe, inte lika snygg men istallet fett serios. Han ar fran Brasilien, har surfat jattelange och har aven jobbat som surflarare forut. VI fick i laxa att gora armhavningar varje kvall tills vi klarar 10 st, innan vi kan aka ivag och surfa. Men eftersom vi inte orkar vanta sa lange sa tror jag att han kommer gora ett undantag. Igar hade vi var forsta lektion som alltsa inte tog plats pa stranden utan framfor var Hale. Vi skulle lara oss att aka skateboard. Om man kan aka skateboard blir det tydligen mycket lattare nar man val staller sig pa bradan. Make sense. Jag larde mig inte helt och hallet att aka men eftersom jag har akt snowboard nagra ganger sa tyckte Gabe och hans assistent Garreth anda att jag var redo. Efter vi akt klart sa ovade vi pa hur man tar sig fran liggande till stande possition nar man fangar vagen med hjalp av banken utanfor Halen. Om det ar fint vader ska vi antagligen praktisera vara nya kunskaper i vattnet redan pa lordag!

Jag maste aven ta tillfallet i akt och skriva nagra rader om basket. BYU Hawaii har ett fett grymt basketlag, BYU Seasiders. Varje gang de har hemma match ar det arenan som ar "The place to be". Alla ar dar, det ar cheerleaders, orkester, tavlingar och hejjarklack. Alltsa ganska roligt aven om man inte ar varsta basketball-fanet. Igar var det match sa vi var sjalvklart ocksa dar. Seasiders vann overlagset. Vara cheerleaders daremot, ar de samsta i hela varldshistorien. Och de vet om det. Det ar darfor de ser ut som de salt smoret och tappat pengarna.

image95

image96

image97

image98

image99
Robbie vann over mig i danspelet fastan jag och Lina hade ovat!

Kommentarer
Postat av: Hmm

Såg ju ganska tomt ut på läktarna tycker jag...

2008-01-19 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0