Randal kvall med stort R

En helt vanlig torsdagskvall. En vardagskvall men skola dagen efter. En trakig kvall med noll folk runt om pa campus, noll vanner innom synhall. Vi var alltsa uttrakade for forsta gangen. Vi bestamde oss for att ga runt och leta upp folket. Vi stannade pa Game Center och spelade danspelet 2 ganger. Mer hade vi inte rad med. Vi fortsatte sedan att leta efter folk. Kanske var alla pa stranden? Vi gick mot stranden. Pa vagen blev vi stannade av en bil. I bilen satt Derek. Derek som jag inte gillar men som tror att vi ar vanner. Ville vi med hem till hans basketspelande kompisar och kolla pa film? Jag vill inte, men Lina ville tydligen. Vi satt hemma i Derek's kompisars soffa och sa noll. Stamningen var (har finns det bara ett ord som passar;) awkward. Efter 20 min gick vi. Jag tror inte att vi var de enda som blev lattade. Vi styrde pa nytt vara steg mot stranden och folket. Visst var det folk pa stranden, men inget folk fran skolan och darfor inga vi kannde. Vi stallde oss tysta vid de okanda folkets bonnfire i 5 min. Sedan gick vi. Hem.

En helt Randal kvall helt enkelt.. Och nagra Randal pics blev det ocksa! Till pappas besvikelse blir det inte nagra seriosa kort denna gangen heller.

image86

image87

image88

image89

image90

image91

image92

Kommentarer
Postat av: Anonym

full på bilderna? :D

2008-01-12 @ 07:31:06
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Pappa

Ja, vi tycker jo SÅÅÅÅÅ mycket synd om er. Att ni har en hel kväll tråkigt menar jag. Vi här hemma njuter av det leriga, blöta, mörka svenska vädret.

Och din säng där? har du inga sängkläder på eller? Annars ser det ut som det så ut på ditt rum hemma..

2008-01-12 @ 15:38:53
Postat av: Linnea

Anonym: Japp, high on life som man sager! :)

2008-01-13 @ 05:08:13
URL: http://hawaiiskjorta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0