Pics

image76
Jag lovar, bade de och vi ar snyggare i  verkligheten!

image78
Coconut climber!

image79
Jag och Rayan/Totti knaprar cocos

image80
Vi leker, jag ar fett glad!

image81

image82
Kanottur

image83
Nemen Lina!

image84
Ja, nu tanker ni att dar star Lina pa en sten och posar framfor ett smutsigt dike. Men da ska jag tala om for er att det inte ar vilken sten som helst utan det var vid denna sten som sjalvaste Elvis Presley skrev sin lat "Blue Hawaii" som han aven ristade in i stenen. Coolt va Carro?!

Kommentarer
Postat av: carolina

men gud va ballt! varför fick inte jag följa med för:(

2008-01-12 @ 11:39:29
Postat av: carolina

men asså varför skrev han en låt jusst där?? va han på semester där eller?? lite historia bakom tack=D

2008-01-12 @ 11:40:55
Postat av: Linnea

Carolina, jag vet faktiskt inte riktigt historien bakom.. Jag forstod inte heller varfor han bara stannade dar och skrev en lat bara lite sadar inpulsivt. Jag ska se om jag kan fa reda pa mer fakta. Manga har som vet sakert. Love!

2008-01-13 @ 05:07:01
URL: http://hawaiiskjorta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0