Is that your PJ's?

Alltsa. Som nargra av er redan vet, sa ar det en mycket strikt Honer Code har pa Brigham Young University. Kladnormerna ar valdigt strikta vilket jag personligen tycker ar ganska jobbigt. Nar vi kom verkade det dock inte som att folk brydde sig sa mycket. Det kandes som om alla hade pa sig vad de ville i alla fall. Och nar Lina blev tillsagd forsta gangen tog vi det med en nypa salt. Nar hon sedan blev tillsagd tre ganger till sa borjade jag mobba henne. Ganska kul att det var hon som blev tillsagd hela tiden, och inte jag. Men nu den senaste veckan har jag ocksa blivit tillsagt 3 ganger, sa jag ar inte lika glad langre. Senast i dag fick jag lara mig att man inte far ha "tank tops" pa sig  nar man workar out in the gym. Nehep.. Man far inte heller ha PJ's (alltsa pyjamasbyxor) i matsalen. Det har jag haft alla dagar fram tills den dagen forra veckan da de sa till mig. Konstigt att de inte sa till nagon av de andra 40 gangerna jag haft det kan man ju tycka. Lina kom inte ens in med sina linnebyxor for att mongot som slapper in tyckte att det som ut som pyjamasbyxor. Lina forsokte forklara for henne att den inte var pyjamasbyxor utan linnebyxor, men hon ville inte lyssna. "It looks like PJ's to me" var hennes forklaring. Oookej. Men da sa.


Kommentarer
Postat av: Paps

Akta er så ni inte blir utslängda. Ni vet jo vad som gäller.

2008-01-24 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0