Circle Island Tour

Yes, det ar vad vi har haft for oss idag. Fran kl 8 till kl 5. Alla nya studenter packades in i tre fallfardiga skolbussar och sedan akte vi runt hela on och stannade pa nagra random utvalda stallen. Pearl Harbor, Walmart, natt berg, en gammal surfby och en marknad med massa billigar grejer! Jag shoppade garnet pa marknaden! Det var nog tur att de inte accepterade mitt Amex kort, da kunde det gatt illa. Jag kopte foljande saker:

- En leopardmonsrad bikini
- En orange-rosa-mutli-randig bikini
- En anstandig thaikini eller vad det heter, linne och trosor liksom
- En Surf-kini (alltsa, langa surfarshorts med matchande bikini overdel)
- Ett par korta, rosa, surfarshorts
- 3 par orhangen
- Ett hangsmycke
- 2 ringar
- Ett linne med fiskar pa

Sen pa Walmart kopte vi mest nodvandiga saker som kallender, galjar, haftstift, dvd-film, handuk, veckotidning och lite annat. Jag ar helt nojd med resan. Det var kul. Vi fick manga nya bekanta pa bussen, vissa normalare an andra. Det basta var att det bara kostade 3,50 $! Varldens kap! Pearl harbor va riktigt coolt och intressant! Vi fick se en totalt vinklad (at amerika hallet) film och hur allt kom sig. Trots att den var sa vinklad sa ar jag latt pa japanernas sida. USA nederlag berodde endast pa att de var lika giriga, korkade och stolta som alltid. Synd! Trots det sa uppmanar jag er alla att agna en liten tanke av respekt till alla de som gav sina liv dar for 69 ar sedan. Sorligt ar det ju, trots allt.

Nu:
- Kolla feacbook
- Ata middag
- Spela pingsis
- Sova

Och nej pappa, jag far inte betalt for all reklam pa min blogg. Visst ar det daligt?!

image66
Fran partyt igar, som tyvarr faktiskt var ganska trakigt

image67
Jag pussar Petri, en mycket sot Geccoodla

image68
Pearl Harbor

image69
Pearl Harbor


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vilka härliga bilder! :)

2008-01-06 @ 07:12:31
URL: http://mynameisstephanie.blogg.se
Postat av: Pappa

Skönt att du kan se nyanserad på amerikanernas historia fast du är i USA. Börjar dom bråka så kan du alltid påmina dom om hur dom behandlade indianerna och de svarta.

Spelar du pingis??? Sedan när visste du bak och fram på et pingisrack? Träffer du bordet eller överhuvudtaget bollen?

2008-01-06 @ 14:55:30
Postat av: M

Schysst kommentar av far din! haha.. Ser kul ut där borta, hoppas ni trivs :D

2008-01-07 @ 22:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0