Work it harder, Make it better, Do it faster, Makes us stronger

I torsdags dok vi i poolen i 5 timmar, det var askallt och jag var askissnodigt, men annars var det kul. Vi var tvunga att ta av oss utrustningen under vattnet for att sedan ta pa den igen, vi bytte "regulators" med varrandra och gjorde massa kul grejer. Idag gjorde vi nastan samma saker fast i havet och det var saklart mycket roligare. Vi mottes utanfor skolans pool kl 07.45, korde till the dive shop pa north shore och hamtade utrustningen och sedan vidare mot west side. Dar gjorde vi ett dyk, kakade lite, chillade lite och sedan ett dyk till. Vi atervande till skolan kl 5 efter en helt klart overlyckad dag. Att dyka ar ju sa coolt! Jag har dykt en gang tidigare nar jag var i Egypten 2005. Och om man jamfor vattnet dar och vattnet har sa var Egypten mycket battre. Vattnet dar var mycket blaare, mycket lugnare och allt som fanns under vattnet (fiskar, koreller, rev mm.) var mycket farggladare. Har var strommen under vattnet jattestark sa vi kunde simma och simma allt vi orkade men anda kom vi ingenstans. Detta ledde aven till att det flog runt en hel del sand som gjorde sa att man inte sag sa himla bra. Fast det gjorde inget, det var anda hur kul som helst! Och jag ar aslycklig!

Angaende den dar freaking dejten igar som ni ar sa nyfikna pa sa gick jag. Fast assa det var ju inte riktigt som en dejt. Det var Kinas nyarsafton och varsta firandet holls i gympa hallen. Vi gick dit och sedan nar vi var dar sa hangde vi inte riktigt med varandra sa det blev inte sa himla jobbigt. Det som var mest jobbigt var att sjalva evenemanget var urtrist.  Som tur va fick jag ju med mig Lina som gick med min dejts kompis. Dessa tva pojkar ar forovrigt samma som vi var och surfade med, sa vi kanner dem ganska bra. Men precis pappa, han ar inte snygg, inte rik, och jag visste att det inte skulle bli roligt sa det var darfor jag inte ville ga med honom. Tror dock att han fattade det och han kommer nog aldriga bjuda med mig nagon annan gang. Och vi kanske behover hitta en ny surflarare, men det ska val inte vara nagot probelm.  

Vill aven saga grattis till Elin som antligen har hittat hit till min blogg. Verligen jattekul :) Puss pa dig!

image137

image138

image140

image141

image142


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ang sista bilden. Han till vänster verkar vara OC wannabe, han till höger däremot verkar likna Nick Nolte i sina yngre dagar. Var han med eller?

2008-02-10 @ 15:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0