Single awareness day

Valentines Day ar sakerligen annorlunda har i staterna jamfort med Sverige. Har pa Hawaii ar allt i och for sig lite slappare an andra delar av landet, sa jag vagar inte ens forestalla mig hur det ar i Utha eller liknande stater. Att ha en dejt pa sjalvaste valentines innebar ju praktiskt taget att man ska gifta sig, sa jag och Lina sag till att inte hamna i en sadan situation. Vi gick isatllet till ett Girls Party hemma hos nagra off campus tjejer dar vi at italiensk mat (kottfarssas och spagetti), malade naglarna, gjorde ansiktsmask och kollade pa "Never been kisssed". Helt otroligt girly kvall alltsa. Jag berattade precis for Corie, en kille i basketlaget, om gardagens afton. Han ba: "Have you never been kissed? Then you should not have been in a house full of girls on valentines, you should have been in a house full of boys!". Han ar rolig han :)

Happy valentines you all!

image149


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag trodde det var filmen som hette så....

Puss från Paps.

En av mina mest pinsamma upplevelser av det engelske språket, eller min okunnskap om det samma, var i samband med Valentines day 1982. Men det törs jag inte ta här...

2008-02-16 @ 00:12:18
Postat av: Pappa

Nu har du inte bloggat på snart en vecka. vad händer? Gör du läxor kanske? Saknar dina ord...

2008-02-19 @ 18:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0