Party like a rockstar

Sa var det lordag igen. Hur fort kan tiden ga om jag far fraga? Jag bade gillar och ogillar att tiden gar sa fort. Det ar ju alltid trevligt med helg och fredag ar var fridag, dagen da vi far ata vad vi vill. Hur mycket kakor och glass som helst. A adra sidan ar det ju lite angest att tiden gar fort. Ni vet ju hur kanslig jag ar nar dert galler sant dar.

Igar var det alltsa fredag och dans igen. Temat var "backwards and inside out" men jag tillhorde inte en av de tio som foljde temat. Det kandes for jobbigt och obekvamt. Trots lame musik sa var det ganska kul och vi hangde med var gulleplutt Robbie hela kvallen. Efter danser ar det tydligen mycket vanligt att man aker till 7 eleven som ligger 5 min bort. Detta pa grund av att det ar det enda stallet som har oppet i narheten och om man vill ha fyllekak fast man inte ar full eller bara vara lite social sa drar man dit. Sa vi gjorde det (mest for kakets skull, det var ju kakdag fortfarande).

Senare ikvall ska vi in till Honululu med finsjungande broderna Christian och Brett (de ar med i konsertkoren och mycket duktiga). Jag haller pa att leta efter en "OC- Seth - kopia som jag kan bli van med har borta och Brett ar det narmsta jag kommit hittils. Han ar inte sa lik till det yttre, kladstilen ar lite at samma hall, men det ar han satt att prata som paminner om Seth. Sa ja, honom tycker jag om. Vi har inte riktigt varit i Honululu an, om man inte raknar med natten da vi landade pa flyplatsen eller nar vi pa nyarsafton korde runt dar i hundra ar for att vara skabbiga "vanner" trodde att vi befann oss i Waikiki. Sammanfattat; jag ser fram emot att aka dit.

Lite bilder fran igar da:

image123

image126

image127

image128

image129

image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0