Oh Dear!

David Beckham log mot mig. David Beckham log mot mig. David Beckham log mot mig. David Beckham log mot mig. David Beckham var tre meter i från mig och log mot mig. Jag var tre meter ifrån när David Beckham slog frispark. Jag var tre meter ifrån när David Beckham kickade hörna. Jag var 10 meter ifrån när David Beckham tog av sig tröjan och vinkade. David Freaking Beckham, den HETASTE människa som någonsin vandrat på denna jord, log mot mig. Jag dog. JFKHDÖSHFÖAJHRAGHÖF GAAAAHHHH, va jag dog!!


Kommentarer
Postat av: papsen

Och hur slutae matchen da?
Gjorde Becks mal?

Det ar som att beratta om en toppen film uan att saga vad den heter....

2008-02-27 @ 15:04:57
Postat av: dawizzle

D-Becks is the shit!

2008-03-06 @ 07:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0