Jag studerar hellre naken an med klader

Lina har ett flertal ganger under senaste tiden hittat bajs i sin sang. Vi har trott att det varit choklad, lera eller nagot annats slags smuts, vi har inte vagat tro att faktiskt var bajs. Men det var det tydligen, for nu har vi hittat boven i dramat! Vi kom in pa rummet i sondags och upptakte da en liten klutt i Linas sang. Jag var helt saker pa att det fagelbajs tills jag insag att en fagel omojligt skulle kunna ta sig in genom varat galler fonster. Vi stadade rummet och Lina stadade extra noga sin sang. Efter det satte vi oss i vara sangar for att studera lite. Plotsligt skriker Lina till, det ramlade bajs ovanfran lampan ner pa hennes sang. Nagon/nagot satt i lampan och bajsade pa Linas sang! Sa otroligt kul ock laskigt pa samma gang. Igen av oss vagade se efter vad det var. Jag tog min kamera och fotade upp mellan lampan och vaggen och sedan nar man kollade pa bilden sag man att det var nagot dar! Jag tog mod till mig och los lite med min ficklampa och visst vasr det nagot dar, Lina trodde det var en mus och vi freakade ur! Vi viste inte vad vi skuklle ta oss till sa vi ringde och vackte Robbie fast an vi viste att han inte kunde gora nagot at saken. Vi gick isatllet och hamtade hjalp av var hale-personal som skulle ta bort den. Det visade sig dock att det var en liten gecco som bajsade i Linas sang. Vi fick inte tag pa den sa han bor fortfarande dar, vi har dopt honom till Skabb. Gulligt va? Tanken pa att han verkligen forsokte halla sig for att inte bli upptackt, men bara inte kunde langre och var tvungen att bajsa sa att vi upptackte honom, ar ju sa otrolig roligt!

Idag har varit en sa otroligt bra dag! Efter min forsta och enda lektion drog vi till stranden och chillade dar ett par timmar. Vadret var hur najs som helst, det var det finaste hittils! Vi badade, solade, upptackte stranden och pluggade. Ganska behagligt att gora laxorna pa stranden anda. Till var stora lycka var bagges hudton valdigt mycket at det roda hallet nar vi kom tillbaks till rummet. Antligen lite farg!

Vi har aven gjort det basta vi nagonsin gjort i hela varlden idag! Vi har en van med en bil (Precis som Hakan Hellstrom) som star parkerad utanfor biblioteket varje dag. Vi har tva ganger tidiagre lamnat sam meddelanden i hans bild och forra veckan lamnade vi aven en kaka! Vi kom pa den basta ideen nagonsin, att satta upp tusen postitlappar med randal meddelanden over hela bilen. Hur kul som helst om jag far saga det sjalv. Och vannen, Christian, blev overlycklig! :D

image145

image146

image147

image148


Kommentarer
Postat av: tine

fan vad störda ni är.. ni kan ju inte trakassera någon med bil bara för att slippa köpa en själva hahaha:P:P sjukt kul men en ödla som bajsar i sängen btw;)

2008-02-14 @ 23:29:28
Postat av: Pappa

Hmm.... akta dig så ingen vill plugga tillsammans med dig! Fick du inga bilder av Krylborns med Hawaii skjortor och Nikon kamera?

2008-02-14 @ 23:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0