I found Jesus... He was behind the couch.

Gårdagens "dejt" (som det tydligen var) blev mycket lyckad. Trevligt sällskap, god mat, mycket god efterrätt, bra musik och fin stad med härlig kvällsstämning. Storebror Christian hämtade upp oss sin "nya" BMW, som egentligen var så skruttig att den saknade både bakruta och tak! ;) Planen för kvällen var att äta cheesecake, eller det var i alla fall vad jag och Lina trodde. Vi visste att vi skulle till The Cheesecake Factory för att få smaka på hur riktig cheesecake smakar. Tidigare i veckan när de berättade om stället förestallde jag mig ett halvruttet litet fik någonstans i utkanten av Honolulu. Stället visade sig istället vara värsta restaurangen och planen visade sig vara att först äta middag och sedan äta cheesecake. Vi fick lite dåligt samvete, men är man på dejt så är det ju faktiskt pojkarna som betalar. Maten var som sagt god men min COCONUT CHOCOLATE CREAM cheesecake var det godaste i hela världen! Sinnessjukt. Vi hann även vandra lite längs shoppinggatan och gå in i några butiker. Vi hittade världens coolaste affär där det fanns världens roligaste t-shirt. Se nedan, but you have to be inside...

image131

image132
Gissa tre gånger hur den här bilden kom till

image133

image134

image135

image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0