Brinn hjartat brinn

Sitter just nu i biblioteket och "studerar", kl ar 10.52 pm, mandag kvall. Egentligen foljde jag bara med Lina nar hon skulle plugga och for att jag inte ville att hon skulle traffa massa snyggt folk och inte jag. Jag borde studera men det ar ju bara for jobbigt. Jag ar har for att ha kul, men jag gar ju i skolan. Jag vill ju fa bra betyg, men egentligen spelar det ingen som helst roll. Jag vet  inte om jag ska orka bry mig eller inte. Men jag klagar absolut inte. Jag alskar Hawaii mer an natt annat just for tillfallet, stallet ager fett och allt ar sa kul!

image144
Har ar min O. Jag bor i Laie, kolla langst upp i norr lite till hoger sa hittar ni det :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Äntligen en bra bild....
Kul att se var ni finns. Så långt borta från centrum??? Kul att se hur Pearl Harbour ser ut från ovan.

2008-02-12 @ 21:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0