Winter ball

Later lika fel varje gang. Winter ball, vada winter? Det ar ju sommar! Balen holl i alla fall hus pa en bat, Honolulu Star, i fredags. Skammigt varre sa hade varken jag eller Lina nagon dejt, inte en endaste kille fragdade oss, inte ens nan av de som vi inte vill ga med. Tur ar val det att vi har varande att ga med i stallet. Vi hade aven problem med att hitta nogot passande i kladvag. Pa torsdagskvallen kom vi till shoppingcentret 30 min innan det stangde och han inte hitta nagon klannig. Pa fredagen, tre timmmar innan vi skulle aka sprang vi runt i ett annat shoppingcenter och jag hittade i sista sekund nagot som gick for sig. Sedan hittade vi inte till baten (det var inte vi som korde) sa vi kom dit 1 min innan de stangde billjettslussen. Hjalp vilken pers! Ganska kul blev det till slut i alla fall.

image229

image230
Vi med Yun, var alsklingsjapan

image232
Har man ingen dejt sa far man ju sno nagra andras att fota sig med, Christian & Brett staller alltid upp

image233

image234

image235

image237
Forsta gangen frillan ar med pa kort tror jag minsan. Vi gav honom smeknamnet innan vi kande honom, for att han var sa het med sin ruffsiga frilla, som han har klipp av sig nu.. :(

image238

image239

image240
Jag hittade varsta sota hunden nar vi klev av baten, saknade plottslig Bettan (min hund) olidligt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0