White Trash

Jag hade som mal denna veckan att blogga lite varje dag, det finns alltid saker att beratta. Det sket sig ju ganska ordentligt i alla fall och jag ligger fortfarande en vecka efter. Forra lordagen hade jag konsert med min kor. Det var jatteroligt och det blev battre an vi kunnat hoppas. Efter det var det fest med tema White Trash. Jag vet ju knappt vad white trash ar och aven om jag hade vetat sa tror jag inte att jag har naggra klader for det temat. Jag dorg pa mig en gratis tshirt, mina otroligt coola glasogon som funkar i alla lagen och lite svart smik och det var det. Jag som hade vart sjuk hela veckan madde inge bra och stannade inte sa lange. Men coolt var det, och alla var galna som vanligt. :D

image215
Koren

image216

image217
En del av festen. Har ser ni Lina och en forvirrad Gabe i forgrunden. I bakgrunden med keps, rod troja och brillor har ni Corpis och langst till vanster en glad Nate.

image218
Jag och min heta, basketspelande nergerpojke, Nate :)

image219
Efterfest


Kommentarer
Postat av: emelie

aah snygga bilder ,ahah =)

2008-04-06 @ 02:27:13
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0