Kokua Festival

Festivaler ar ju himla kul, och inte blir det trakigare nar de haller hus pa Hawaii. Kokua betyder hjalp pa Hawaiiska och den her festivalen halls arligen for att samla pengar till att radda svaltande barn och naturen. Festivalen ordnas av inte mindre an Jack Johnson himself, som dessutom upptrader och var anlednigen till att jag sa garna ville ga dit. Jag ar ganska lat och seg och had edarfor inte fatt tag i nagon biljett. Dagen innan visade det sig att var kare van Phill hade en biljett att salja till mig. Sa han och jag akte dit och chillade galet. Det var sadar trevligt som det alltid ar pa festivaler (i alla fall de jag har varit pa), fast det hade vart roligare om Lina eller lite annat folk hade foljt med ocksa. Jack Johnson var i alla fall valdigt bra och aven sa Dave Matthews. 

image256

image257

image258

image259

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad mycket folk det var!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-25 @ 23:22:42
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0