Girls night out

Jag glömde/hann inte skriva om vår tjejkväll. I tisdags åkte vi 10 tjejer till Honolulu, till Pipe Line Café, för att dansa. Det var mycket roligt trots att vi inte hittade vägen, trotts att jag var sjuk och trotts att jag skulle jobba kl 6 nästa morgon. Mina kära vänner där hemma, speciellt Hanna Wallberg; musiken de spelar här är den bästa dansmusiken man kan tänka sig! Här exiciterar inte House, man behöver inte leta efter något ställe med Negerdunk, för det är det enda de har! I Love it! Det som är lite jobbigt dock, är att alla här dessutom är negerer och vet hur man skakar rumpa på riktigt. Jag är inte ens i närheten av att äga dansagolvet som vi brukar göra hemma, jag är underlägsen. Förra gången hånade DJen oss och sa i miken; "and here we have the white people that think that they can dance"! Haha, kul eller vad? Jag tror ju nämligen att jag kan dansa, eller trodde, men ack så ägd jag blev. Mitt självförtroende är efter detta lite lågt, och jag vågar inte riktigt vara mig själv på dansgolvet.


image213

Kommentarer
Postat av: Hanna Wallberg

hahaha stackare! vilken chockupplevelse.
Kan du inte försöka snappa upp några av deras fantastiska hawaiimooves så du kan äga ännu lite mer här sen när du kommer tillbaka? om du nu kommer tillbaka.. =(
puss!

2008-04-01 @ 15:21:02
Postat av: gaaaaaaaaaaaaaah

DET HETER INTE NEGER!!!
Du kan säga african americans eller mörkhyade! Tror du att du har rätt att säga neger eller? NOO cause you aint one!

2008-04-04 @ 10:02:16
Postat av: Linnea

Nej du, "gaaaaaaaaaaaah", det kan jag inte. Det later liksom itne lika bra att saga "african-americans-dunk" eller "morkhyad-dunk", det hor du val sjalv. Det har ar min blogg och jag sager neger hur mycket jag vill. Ledsen om du tog illa upp men om du laste inlagget sa var det inte ett dugg nervarderande utan snare tvart om. I aint one, but I wish! Negrer ar det hetaste och snyggaste som finns, sa sluta grina och var stolt istallet!

Puss!

2008-04-06 @ 01:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0