and I hate when things are over

Jag skriver ju inte allt for ofta i den har bloggeb alltsa. Tur att alla mina trogna lasare hanger kvar anda. Just nu ar det lite nedstamt har pa BYU Hawaii. Winter terminen ar avklarad och vi har lov i tva veckor. Detta borde ju vara nagot bra tanker ni. Mmm, men som den pessimist som jag ar ser jag hellre det daliga. Slutet av denne termin innebar inte bara noll laxor, strand och party utan aven att typ alla vara vanner aker hem och att vi aldrig emr kommer att traffa dem igen. Speciellt ledsna ar vi for att de omtalade Tennispojkarna kommer aka, allihopa. Sa otroligt sorgligt eftersom de ar de sotaste, colaste roligaste och bastaste vanner vi har har just nu. Jag och Lina haller i alla fall pa med en film som vi ska ge till dem. En film om dem, om varfor vi tycker sa mycket om dem. Snallt va? Eller bara patetiskt....

XOXO


Kommentarer
Postat av: Pappa

2 veckor???? Då räknar jag med att det prickas av minst 10 saker på "to do" listan nedan! Använd tiden till något vettigt....

2008-04-20 @ 07:46:01
Postat av: Carolina

taaaaack för kortet=D va glad jag blev:)

haha du kan ju läsa min blogg om du vill veta ngt om mit liv dummer;) jag e rödhårig nu... och ja det blir ganska mycket soap för oss:P du borde vara med!

saaaknar dig!

2008-04-22 @ 23:12:57
URL: http://carolinalenngren.blogg.se
Postat av: Hanna

Tack för kortet!! Det var jättefint och jag blev hur glad som helst =)
fast lite lika glad över att du inte kommer hem i sommar :( det hade jag verkligen sett fram emot...

jag skaaa skriva nått mail eller så om mitt liv :P inte för att det har hänt så mycket direkt, men lite uppdatering ska jag nog kunna ordna!

saknar dig!

2008-04-24 @ 12:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0