This aint a surfin movie

Så. Nu har det hänt. Jag har en blogg. Jag är en bloggare. Jag är en av tusentals som tror att resten av världens befolkning är intresserade av vad som händer i mitt egentligen tråkiga och händelselösa liv. Fast riktigt så är det inte och därför tänkte jag reda ut det här en gång för alla. Det känns liksom lika bra innan det blir några missförstånd. Det här är inte en "modeblogg", det här är inte en "prylblogg" och det är inte heller en "singelblogg". Det här är en "reseblogg". Från och med den 30 december 2007 kommer nämligen jag att bo i Room 107C i Hale 5 på Brigham Young University i staden Laie på ön Oahu som är en del av ögruppen Hawaii i Stilla havet. Med mig på färden har jag min egen Samwise Gamgee, Lina Kärn, god vän och låtsaskusin. Tack och lov för det! Utan henne hade jag aldrig vågat. Den här bloggen är alltså tillför den trogna lilla skara som faktiskt vill veta hur helt sjukt underbart och roligt jag kommer att ha det när jag spelar tennis, golfar, surfar och dyker där på andra sidan jorden. Du som tycker att jag skriver dåligt, du som tycker att jag har fula kläder eller du som helt enkelt inte bryr dig ett endaste dugg om vad jag har att berätta, du behöver inte läsa den här bloggen. Men som den bloggare jag numera är tror jag faktiskt att du, och resten av världens befolkning, är intresserade.


Här är min skola förresten:
image4

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är iaf SJUKT intresserad av den här resan! Alltså även bloggen förståss. Är jag din SAM? NE? Haha. Men.. vadå. Är du Frodo då? Jag ville va Frodo.. eller Legolas.. fast Aragon är iof svincool. Sam är kanske bäst trots allt. Naaaaw, vad du är söt ;) jag hade faktiskt inte vågat utan dig heller, så sjukt skönt att vi är två, och att vi är vi!! :D

2007-12-07 @ 09:38:43
URL: http://hawaiilina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0