The end is near

Nu är det snart bara två dagar kvar på jobbet (den här dagen är snart över). Idag har det varit en bra och rolig dag och då känns det faktiskt riktigt sorligt när jag tänker på att jag slutar på fredag. På lunchen idag pratade vi massa roliga saker. Om vem man helst skulle ha sex med om man var tvungen att välja mellan Göran Persson och Bert Karlsson, vilken dödlig sjukdom man skulle välja att ha om man var tvungen att ha någon och om vem som är Sveriges sexigaste man. Enligt mig är det Christoffer Hiding. Enligt en av kollegorna var det Darin. Hon var dock införstådd i att det aldrig skulle fungera mellan dem då hon lika gärna skulle kunna vara hans mamma. För er som inte är så insatta i mitt liv kan jag tala om att jag arbetar på Södertörns Högskolas information - och kommunikationsavdelning. Tanken när jag började här var säkert att jag skulle göra mycket mer än vad jag har gjort. Jag har nämligen inte gjort något vettigt alls under min tid här.  Jag har i och för sig gjort en hel del saker som jag inte annars har lust eller tid för. Typ som att skriva massa listor, blogga, köpa julklappar, ta hand om praktiska Hawaii saker, måla naglarna, kolla på roliga youtube-klipp, läsa bloggar, skriva brev, va inne på Facebook och massa annat. Jag trivs, trots brist på arbetsuppgifter, mycket bra på mitt jobb. Det är trevligt här och jag känner mig i alla fall viktig.


image34

Så här ser jag ut när jag "jobbar"

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe nepp det är inte jag för mina bilder är så suddiga, passar inte i layouten, hehe (A) nice ;D

2007-12-19 @ 15:49:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0