Lina Anette Kärn

Lina och jag har varit vänner i ungefär 12 år. Mitt första minne av att jag och Lina lekte är i alla fall för 12 år sedan. Det var när vi, under en av våra "släktträffar", satt i min hängmatta och gungade. Vi gungade sådär mycket som man inte får göra för sina föräldrar, just för att risken att hängmattan lossnar eller att man ramlar ur är ganska överhängande. Jag minns inte om vi satt en och en eller om båda var i hängmattan samtidigt. Jag minns dock att vi skrattade så mycket så att vi skulle ha kunnat ramla ur hängmattan bara därför. Lina och jag skrattar alltid asmycke. Vi är lika flummiga och det är antagligen därför vi går så bra ihop. Efter att min mormor dog gifte min morfar om sig med Linas farmor Hjördis. På grund av detta är Lina inte bara en vanlig vän, utan även min låtsaskusin. Linas familj och min familj brukar med jämna mellanrum träffas på "familjemiddagar". Detta är otroligt underhållande då båda våra familjer är mycket roliga. Som Lina sa en gång så är våra familjer helt enkelt bäst tillsammans. Nu i år kommer vi att ta allt ett steg längre, då vi kommer att fira jul ihop. Det kommer att bli den bästa, och framförallt roligaste, julaftonen ever!


              image29

Så, nu vet ni vem jag ska åkta till Hawaii med :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, vad du är söt. Vi gungade tillsammans i hängmattan ;) Men jag verkligen avskyr den där bilden. På riktigt. Fast ok. Hm. =/

Sen är jag för det andra ledsen att behöva vara den som berättar för dig att Daniel och My inte ska vara med på julafton... Så ja. Två äkta, roliga sköningar försvinner liksom ur sällskapet tyvärr...

2007-12-18 @ 11:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0