Hot Stuff

Dagens humör: Matt 

Dagens mående: Förkyld & världens huvudvärk
Dagens borde: Hämta paketet som har legat på posten i två vekor
Dagens frisyr: Hästsvans och diadem
Dagens klädsel: Grå klänning och Odd Molly-kofta

Dagens planer: Hålla ridlektion och efter det gå och lägga mig typ dirr

Dagens materiella vill ha: Photoshop
Dagens längtan: Den dagen då jag kommer vara lika brun som en äkta Hawaii-bo
Dagens fundering: Hur jag ska orka jobba på Globen i morgon
Dagens beroende: Försvarets hudsalva & V6 Freshmint är jag beroende av varje dag
Dagens tråkigaste: Själva dagen
Dagens tidning: Cap & Design
Dagens låt: Hot Stuff - Craig David

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe nej men jag vill visa skorna och det är lättaste sättet att visa skorna tycker jag, och varför det blivit det benet är bara en slump!

2007-12-18 @ 16:46:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0