Hawaiiskjorta i plural



                    


Jag märkte precis att det finns en hemsida som går under samma namn som min blogg, hawaiiskjorta, så jag passar på att göra lite reklam för den här. Borde nästan få betalt för det, men på grund av det gemensamma namnet känns det nästan som en kollega till mig. Eller en storebror typ. Så jag bjuder helt enkelt på reklamen! Det är alltså en sida där man kan beställa, just precis, hawaiiskjortor. Det finns ett otroligt stort utbud av vackra, färgranna skjortor. Här ovan har jag tagit fram några av mina personliga favoriter. Det känns ju nästan som min plikt att införskaffa en. Kommer bli svårt att välja bara.


Kommentarer
Postat av: Larwen

Jag tror helt klart du skulle passa bäst i den sista. Längst till höger alltså. Den GRÖNAste.

Personligen ska jag köpa den blåa. Du vet, blå är en sån himla mysig färg liksom

2007-12-07 @ 14:09:39
Postat av: carrrobarro

det va ju ingen modeblogg sa du ju:)

2007-12-12 @ 22:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0