En till lista där jag har försökt att svara så coolt som möjligt på alla frågor

Har du pojkvän/flickvän? Nej.
Är du kär? Ja, olyckligt kär
Hur tidigt stiger du upp? Alldeles för tidigt jämt

Vem/vilka vet mest om dig? Hanna, Elin, Carro, Tine mfl.
Gillar du att slåss? Ja, önskar verkligen att jag fick anledning att "nita" någon på riktigt nån gång
Vad ska du göra ikväll? Sitta barnvakt för första gången i mitt liv

Har du utländska föräldrar? En norsk pappa
Var har du ont? I hjärtat
Är du bra på att måla? Helt ok
Vem kramade du senast? Leira
Vad längtar du till? Hawaii
Sparare eller slösare? Jag slösar helst men jag är grym på att spara om det behövs

Bio eller promenad? Bio på vintern, promenad på sommaren
Är du kittlig? Nej, faktiskt inte
Rädd för insekter? Inte ett dugg

Anser du att du är stark? Ja, både fysiskt och psykiskt

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att mina minielever har blivit så duktiga!

Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov på bussen
Vad har du druckit idag? Varm O'boy
Vad var det senaste du åt? Mackor
Vad var det senaste du köpte? En tunnbrödsrulle
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, hur skulle det annars gå till?
Favoritklädsel? Uppklädd
Vad gör dig glad just nu? Minnet av hur det gick till när jag fick autografen jag har min högra underarm

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Nostalgisk
Sommarplaner: Komma hem till Sverige i några veckor för campa med HannaElinCarro vid en sjö där vi ska fiska vår egen middag

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna läsa andras tankar, när man själv vill

Gillar du att sjunga? Ja

Vad längtar du mest efter just nu? Den här frågan har ju redan varit? Och svaret är fortfarande detsamma

Kommentarer
Postat av: Lina

Du har väl nitat rätt många... :P iaf dragit i håret och sparkat lite då och då. Extra mycket på Good Charlotte konserten haha

2007-12-10 @ 12:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0