19 Dagar

Alltså vadå 19 dagar?! Jag fick värsta chocken när jag läste det i min kalender! Det högg till lite i magen och för en sekund så var det nästan som om jag förstod att allt det här faktiskt är på riktigt. 19 dagar, det är liksom inte ens 20. Förberedelserna går annars hyfsat bra. Jag och Lina kommer att ha något slags hejdå-get-together innan vi åker. Vi vet inte riktigt hur eller var, vi ska planera det idag är tanken. Vi vet dock att det kommer att vara den 28:e, dagen innan. Så håll en plats för detta i almanackan. Jag har inte börjat packa än, det känns fortfarande lite för tidigt. Däremot har jag börjat se över vad som finns i garderoben. Skrivit en lista över vad som behöver köpas och så. Eftersom skolan har en mycket strikt dresscode så är det lite knepigt. Behöver faktiskt en del nytt. Vi har även, efter mycket strul, fått det bekräftat att vi inte kan anmäla oss till några kurser innan vi anländer. Tack, då vet vi! Om vi får välja de själva eller inte återstår att se...


image12
Vi

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha.. alltså. :D :D, jag ska skriva packlista! Nu när jag ändå inte har något för mig. Ser ut att bli en lugn dag på jobbet.

Du, nu när man ser på bilder i efterhand så var vi rätt bruna där på kryssningen... hoho, snart blir vi väl ännu brunare!

2007-12-10 @ 11:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0