Om någon tittar
















Kommentarer
Postat av: Ulf

Härligt Linnea, kul att se några bilder från Linas födelsedag (då hon inte lägger upp några själv!!).



Ha det underbart de veckor ni har kvar, välkomna hem framöver, vi längtar efter er!



Ulf

2008-10-27 @ 10:16:28
Postat av: havsängeln

Hej min vän :) Nu tycker jag att det är på tiden att du kommer hem, förstår mer och mer att du behövs i mitt liv. Idag bölev det extra påtagligt, har ringt och bölat på din telefonsvarare dessutom :P Var på signering idag, om det inte nått hawaii så har vårt band släppt en ny skiva. Jag träffade dom idag. Jag var lika skakis som vanligt och började gråta direkt jag kom ut. Sami kände igen mig och undrade vart "den andra blonda" var, LYCKA :D jag hälsade från dig. Jag ska inte stå själv där, du ska fasiken stå bredvid. Can't smile without you

2008-11-06 @ 20:15:11
Postat av: carolina

du kan va en hawaiiskjorta:)

2008-11-23 @ 13:59:25
Postat av: Anonym

Brunk!



Vet du hur mycket Sverige SUGER utan dig?? Ungefär lika mycket som Hawaii ÄGER med dig!! Juste, galet mycket!



Kan ni bara se till att komma och visa era bilder på folk som jag antagligen inte bryr mig om, men klart jag vill se eftersom det är ni som berättar :P. Och all sjuk natur som ni har fått uppleva, och alla minnen som ni har att berätta, ja i princip hela ert liv under det senaste året.



För Sverige suger, vi behöver dig för att "brunka" upp vår vardag.



Ha det bäst, jag diggar dig!





Mvh, Sophia B. Olsson

2008-11-30 @ 22:25:55
Postat av: DAWIZZLE

welcome2sweden

2008-12-25 @ 17:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0