Lika barn leka bast

Den har helgen har vart sa himla klockren sa det inte ar sant. For att ni ska forsta varfor sa maste jag ge lite bakgrundsfakta innan jag berattar varfor.

Det finns manga snygga killar har, men problemet med de flesta ar att de inte har nan koll i hela universum pa vad man bor ha pa sig. Jag skojjar inte, det ar helt frukansvart! Jag vet inte vilken varde de lever i. Det finns dock en liten skara pojkar som verkligen har fattat det har med stil, kanske 10-15 st pa hela skolan. Dessa snubbar ar dessutom fett heta. Eller ja, de blir ju 100 ganger snyggare an alla andra just for att de har snygga klader, men de flesta ser riktigt bra ut ocksa. Det basta ar att de haller ihop, alla snygga valkladda pojkar, de maste halla ihop for att overleva, precis som vilken annan flock som helst. Den har gruppen av pojkar gar under benamningen "Mina alskligar", eftersom jag inte vet vad allt for manga av dem heter. Jag har som mal och hogsta onskan att lara kanna dem, men det ar lite svart eftersom de bor off campus och inte visar sig lika ofta som man skulle kunna onska. Det har liksom gatt en hel himla termin utan att jag har lart kanna en enda. Ett annat problem ar att det dessvarre aven finns hondjur i flocken: lika snygga, valkladda (och smala!) brudar. Men jag fortsatter hoppas och kampar anda, och nu i helgen gav det resultat!

Vi kanner faktikst en av "Mina alsklingar", Marc, eftersom han gar i var forsamling. Mycket sot, snygg och saklart stilig kille. Vi har lange planerat att ga genom for att fa kontakt med de andra. Pa fredagskvallen var vi deppiga for vi inte hade nagra planer, sa vi akte till Foodland for att kolla laget, dar hander det alltid nagot. Vi motte en massa folk, bland annat Kyle! Kommer ni ihag honom eller? Var local-van, han med varldens snyggaste rygg? Han var jattesot och trevlig. Men i alla fall. Nar vi stod dar och pratade kom da Marc vandrandes forbi. Lina fragade honom nar han hade tankt att vi skulle leka. Han ba "typ nu?". Sjalvklart sa vi och var jattelyckliga. Sa vi hamande tillslut hemma hos honom, dar vi kollade pa film med nagra av de andra alsklingarna. Vi larde kanna en snubbe, Clark, som var asskon, men inte sa snygg. Pa lordgaskvallen planerade vi att lagga oss tidigt, men akte till foodland for att kopa frukost till nasta dag. Dar stoter vi sjalvklart pa var nye van Clark som sjalvklart bjuder med oss pa fest hemma hos nagra av de andra alsklingarna. Sjalvklart gick vi dit ett tag, och det var bra for ALLA var dar, alla mina alsklingar. Min alsklings alskling, Chris (fran O.C!!), sjong och spelade gittar och munspel (allt pa samma gang) och blev genast annu mer vard.

Sa, den har heglen har var hangt med deras gang tva ganger.. Det ar en himla bra borjan tycker jag. :D Jag vet att jag later helt stord, men det ar jag ju ocksa saatteh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0