Dagens saknad

Alla ni som läser min blogg vet säkert redan mer om det här än vad jag själv gör, vilket får mig at må väldigt dåligt, men i alla fall. Här är min Leiras lilla underverk som föddes den 23 Maj på Forsen Gård :) Önskar så in i norden att jag kunde vara där nu, och jag är mycket mer avundsjuk på er som får vara det, än vad ni är på att jag får vara här på Hawaii. Typ.

image326

Tusen tack Tine och Tessan for albumet ni lagt upp! Trevligt att nagon har koll pa dagens teknik i alla fall. Uppskattas valdigt mycket! :)

Kommentarer
Postat av: Tine & Thessan

Åh, vad kul att du tyckte om de...Som jag sa tidigare, så kommer jag fylla på mellan varven.

Kanske inte blir så ofta nu under sommaren. Eftersom vi åker på sommarbete. Men jag lovar att åka ner och knäppa på den lille tuffe krabaten :) Kommer inte att kunna låta bli.
Förstår att du vill vara hemma nu.
Och tuff har han blivit *haha* lyssnar inte så mycket på vad Leria säger..Han försöker gå sin egen väg.
Leria är en toppen mamma, vaktar honom som bara den. Han får inte gå många centimeter från henne, förens hon är framme och säger åt honom. Ibland ser de ut som om han bara skakar på huvudet åt henne. *ler*
Hon pratar med honom hela tiden, och allt vad de innebär att vara mamma...Så himla duktig för att vara första gången...

Ha de gött tjejen, *kramar om*

Postat av: cissi

linnéa, du skulle ha blivit helt kär! han e så galet söt och leira också.. :) synd att du inte va med och att du inte kommer hem i sommar... =/

2008-05-29 @ 18:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0