Check!

Yes, da var punkten "Get to know our town" ocksa avprickad pa var saker-vi-vill-gora-pa-Hawaii-lista. Idag var det lite for monligt for att ga till stranden sa da drog vi till med en liten mini-roadtrip runt om i var lilla del av on. Varje gang man aker in till stan aker man forbi massa sma butiker och grejer som vi inte har haft en aning om vad det var, tills idag. Vi stannade pa alla stallen man kunde stanna pa langs vagen, butiker och strander. Ett annat mal pa listan ar att bada vid alla strander pa hela on, sa vi borjade beta av nagra idag nar vi anda var pa g. 6 strander fick vi ihop totalt, inte illa pinkat som Lina sa. Vi tog kort pa varje strand ocksa som minne, men framforallt bevis. Pa en restaurang vi stannade vid hade dem en liten mini-ponny pa baksidan som vi fick klappa. Jag dog ju! Jag saknar mina egna hastar sa otroligt mycket, och att bara fa klappa en liten mule gjorde mig helt salig! Det var sorligt dock, eftersom den lilla pollen inte var varldens mest val omhandertagna hast. Jag ville bara kidnappa honom. Apprapa det, sa planerar jag och Lina att kopa antingen en fagel eller en fisk och ha som vart eget lilla husdjur. Va tror ni om det? Har har ni en bild fran varje strand:

image307
Kokololio Beach

image308
Hauula Beach

image309
Namlos Beach

image310
Punaluu Beach

image311
O Kahana Bay Beach

image313
Kulanui Beach


Kommentarer
Postat av: Pappa

Inget husdjur! Hur skall ni göra när ni skall hem? Döda det? Nej, tänk inte på era själva nu!

2008-05-06 @ 21:57:36
Postat av: Pappa

En sak till: Ni måste jo betygsätta stränderna också och sedan visa top 10! Så vi vet var vi skall gå när VI kommer dit (en dag).

2008-05-09 @ 07:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0