www.linneaartrottochsjuk.com

Jag sitter har pa min Muti Media lektion och fattar ingenting. Vi haller pa att gora var egen hemsida, det ar sakert inte sa svart och det verkar kul, men jag pallar inte med den har tre-timmars lektionen. Darfor borjade jag skriva ett mail till min Academic Advisor istallet, jag tankte inte pa att vara diskret sa lararen kom pa mig och gav mig en fin liten utskallning. Sedan satt han och vaktade mig i 10 min och sag till sa att jag verkligen gjorde det som man skulle. Haha, bra jobbat Linnea! Nu har vi rast sa det ar darfor jag kan skriva detta utan att han lackar. Jag ar ashungrig och lite sjuk till rage pa allt. Jag skolkade fran tre lektioner i morse for att jag madde daligt. Eller skolkade och skolkade, om man ar sjuk far man ju vara hemma, man orkar ju inte spela tennis nar man har ont i halsen ju. Inte for att jag spelar sa mycket tennis pa tennislektionerna, jag ar fortfarande pa det stadiet att jag jobbar pa hur man gor sina Ground strokes korekt. I don't mind. Jag har massa att blogga om som har hant i helgen och forra veckan, men nu borjar lektionen sa jag borde forsoka koncenterara mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0