Watashi wa!

image106

Watashi wa Linnea desu. Watashi wa Sueden kara kimashita. Watashi no senkou wa Exercice desu. Watashi wa fuyuyasumi ni kazoku to jikan o sugoshi te Hawaii ni kimashita.


Vet ni hur lange jag har velat lara mig japanska eller? Nagra vet, nagra inte, men det ar i alla fall hur lange som helst! Redan i 8:an blev det ett av mina mal har i livet. Nar jag borjade pa gymnasiet forsokte jag hitta natt tillfalle att lasa japanska, men de sa att den enda mojligheten kanske skulle komma nar jag borjade universitetet. Sa i flera ar har jag hallt ut och nu, antligen, far jag chansen! Jag och Lina har jujoinat The Japanese Club. Vi hade var forsta traff igar och vi fick redan dar lara oss nagra bra fraser. Det var mycket svart, men ack sa kul. Jag ar an en gang mycket lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0