Månadens

Faktum: Jag är på Hawaii
Snyggaste: Frillan
Hetaste: Nr 12
Snällaste: Brännan
Sötaste: Brett
Pinsamaste: Lina !
Roligaste: Dancen i "The little circle"
Äckligaste: BYUH's kyckling
Jobbigaste: En viss brottare som jag nog inte bör namna vid namn
Svåraste: Att hålla reda på sitt student ID kort
Bästa vän: Robbie
Saknad: Leria puff och Backie smiff
Citat: "Born behind the couch"
Materiella vill ha: Mobiltelefon som funkar i USA
Ätbara: Chocolate Chip Cookies
Roligaste lektion: University chorale 
Äventyr: Övernattningen på Lost-stranden
Komplimang: "You look like Cinderella"
Lärdom: Man kan latt bli tillsammans efter endast en dejt
Place to be: The library
Pryl: Min externa hårddisk
Film: Meet the Robinson
Låt: T Pian - Apple bottom jeans
Mest uppskattade: Mina vita nikeskor. Jag har aldrig i helat mitt liv fatt sa manga komplimager for ett par skor eller nagot annat. Varenda manniska jag traffat har sagt att jag har sa otroligt snygga skor, vilket jag i och for sig haller med om. Jag forstar dock inte vad som ar sa speciellt med just dessa skor, de ser ut som vilka andra skor som helst och de har ju Nike har med, eller?
Nya ord: High tops (så kallas tydligen mina vita nikeskor)
Mest använda ord: Ligger nog lika mellan "freaking" och "randal"
Kommentar: "Are you two sisters?"
Besvikelse: Att jag fortfarande ar minst lika blek som nar jag lamnade Sverige
Insikt: Jag kommer gråta ihjäl mig när jag ska åka hem här ifrån



image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0