Last time I checked I was a girl in Hawaii

Herre min jammer, jag vet ju inte riktigt vart jag ska borja. Jag har haft en mycket fullproppad langhelg med massa kul och ingen tid for att blogga. Ingen tid till nagonting annat heller for den delen. For det forsta vill jag bara saga att jag nu mera ar en oficiell dykare. I lordags klarade bade jag och Lina av vara tva sista dyk i utbildningen vilket kanns for coolt for att vara sant. Hoppas bara att jag kommer dyka nagon mer gang har borta ...

Efter en heldag med dykgruppen hade jag egentligen en dubbeldate med var bastis, Robbie. Hans van skulle pa date och behovde nan som foljde med sa jag gick med pa att hoppa in. Men, vannens tjej blev sjuk sa det blev igen dubbeldate utan isatllet en-och-en-halv-date tillsammans med Robbie och Lina. Det holls ett evenemang som kallas Foodfest i The Little Circle har pa skolan. Det var ungefar som en mindre och B-igare verision av "Smaka pa Stockholm" som brukar vara i Kungsan varje sommar. Alla klubbar som finns pa skolan hade lagat mat fran just sitt land. Jag kakade Indisk mat och den var inte alls god. Efter detta akte vi till the mall, kopte nagra skor och gick pa bio. Vi sag "Step up 2", jag tror inte att den har kommit till er dar hemma an, men se den nar den kommer for den var asgrym! Vi dansade ut fran sallongen efterat och sedan dansade vi lite pa parkeringsplatsen ocksa innan vi akte hem. Mycket flummigt och roligt.

Sondagen var roligare an vanligt. Efter kyrkan var vi bjudna pa middag till Mikes och hans flickvan det var trevligt. De har varit tillsamans i tva veckor, kant varandra lika lange och varit forlovade i 10 dagar. Nej, precis, jag fattar inte heller nagonting. Eftersom alla var lediga dagen efter sa var vi ett jattestort gang som senare under kvallen var hemma hos fotbollstjejerna och spelade "Neger och President". (I USA heter det President and Skum eftersom man inte far saga neger). Det var roligt, mest for att den snyggaste av de snyggaste, Nate, var dar.

Pa mandagen var det Presidents Day och det firade vi genom att aka till Waimea beach med Robbie. Dar hangde vi i nagra timmar och sedan akte vi direkt vidare till en jattestor Outlet for att spendera lite pengar. Det fanns hur mycket som helst som jag ville ha och jag var lyckligare an pa lange. Jag kan knappt minnas nar jag senast shoppade ordentligt. Jag tankte lagga upp bilder pa allt jag kopte lite senare sa att ni far se, det blev en del :)

Idag har vi varit pa stranden igen och fatt en riktigt fin, morkrod, hudfarg. Jag ar mycket nojd.

Peace out!

image150
Food fest

image151
Bio

image152
Waimea Beach

image153

image154
Vi kopte nagra coola brillor...

image155

image158
Ta det lugnt, de ar inte riktiga

image159


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha... foodfest bilden ar ju kass. Det var tusen saker uppstallda och partytalt och hoppborg och hela koret. Maten vi at var acklig dock, precis.

Vi maste skaffa fram lite bilder pa den dar Nate juuh!

2008-02-20 @ 20:27:14
URL: http://hawaiilina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0