I just can't wait for the weekend to begin

I morgon borjar jag jobba i cafeterian och det kanns ju sadar. Typ det varsta stallet man kan jobba pa och just darfor aven det enda stallet som har lediga platser 2 manader in pa terminen. Men om jag ska fa en bil sa maste jag ju jobba, sa det ar vart det. Det dar med bilen har jag inte skrivit om an, jag kan beratta nar det val har hant, om det nu blir av.

Vi har varsta basta planerna for den har helgen alltsa. I morgon, fredag, gar vi forst pa vara vanliga lektioner, efter jag slutat sa jobbar jag i fyra timmar. Efter det ska vi pa dop, sedan ska vi till north shore for att ata thaimat. Nar vi kommer hem darifran har jag konsert med koren hela kvallen. Pa lordagen ska vi ga upp tidigt, aka till honolulu och chilla dar hela dagen. Och nu kommer det basta: Kl 6.30 ska vi kolla pa fotboll pa Aloha Stadium. Och vem ar det som spelar om inte sjalvaste David Beckham?

image164

Yeah, you heard me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0